att vara stark innebär inte att aldrig falla. det innebär att resa sig efter varje fall.

....Rubriken talar för sig själv..Men är iaf hemma igen och ligger nerbäddad i sängen och ser BB, med tända ljus i mitt fönster medans regnet smattrar mot fönster brädan. Väntar även på att min bästa ska slå mig en pling ♥ Efter BB blir det nog att slå på en liten film sen försöka somna imorgon är det den sista arbetsdagen på mitt ena jobb för sen på torsdag är jag ledig. Och sen på fredag är det till mitt andra jobb på Rent Hus AB från fredag - söndag fullt upp hela tiden jobbigt men det ger pengar,pengar,pengar !! ;) Kan behövas eftersom jag ska åka utomland i sommar. Men nu ska jag fortsätta och titta på tv men vi hörs imorgon.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0