söndagar är en riktig seg dag.

Helojsan idag är det söndag och jag har bara tagit det lungt, gick upp ganska tidigt imorse gjorde världens godaste frukost med mamma. Sen blev det att byta om och åka iväg på fika hos farmor efter det ut en snabb sväng på Marieberg. Sen när jag & min syster kom hem på eftermiddagen har vi ätit lite mat sen har jag vilat i några timmar vilket har varit enormt skönt och behövligt :) Denna helg har jag verkligen tagit det lungt så skönt måste bara säga det. Ikväll blir det middag med familjen sen se solsidan och någon bra film. Det var en kort sumering av min dag och jag vet att det har varit dålig uppdatering i helgen men har inte riktigt orkat. hehe men hoppas ni alla har haft en fin dag ! hörs sen.

hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0