London bokat och klart med familjen :D

Godkväll mina fina läsare, då var det bokat och klart :D eller rätt sakt pappa bokade nyss en weekend till London mellan 14-17 april, för att han fyller 50 år den 12 april. Vi ska shoppa och äta god mat ska bli så sjukt trevligt & mysigt :) Och då har verkligen våren kommit till London så då hoppas jag att solen lyser och för att säga ett och annat så ska jag shoppa en massa ;) Nu ska ni få lite bilder på hotellet där vi ska bo. Sitter och väntar på att maten ska bli klart sen blir det att se BB och sen någon film. Ska försöka gå och lägga mig tidigt för imorgon ska jag upp vid halv sju då väntas det jobb från 08.00-15.00 på pappas jobb är ärligt lite nervös men det kommer nog gå bra. Nu ska jag sluta babla och ni ska få bilderna ha en fin kväll så hörs vi sen!









London är underbart vackert kommer aldrig sluta älska denna stad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0