bula mitt i pannan,snyggt.

Godkväll kom precis innan för dörren, har varit på stan och käkat lite mat på Java mitt favorit ställe :) Har precis satt mig i sängen och inväntar nu att BB ska börja sen blir det att sova och tagga inför sista arbetsdagen och sen är det helg känns tungt just nu jag skulle helst vilja sova ut men men jobbar till kvart i tre ungefär så det är helt okej ändå får ju pengar för det hehe. Slog huvuet i en kant när jag städade idag på mitt andra jobb och nu har jag världens bula har världens huvudvärk inte alls kul.. ne nu ska jag gosa ner mig i sängen och bara se tv. Vi hörs imorgon när jag kommer hem ifrån jobbet, hoppas ni har haft en fin dag :)

hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0