äntligen är det snart fredag och jobb veckan är slut!

Godeftermiddag alla fina. Uppdateringen här suger förtillfället, för det ända jag gör är sova,äta,jobba men idag är det iaf torsdag och idag jobbade jag på mitt andra jobb från 08.00-12.30 mycket skönt att sluta tidigt :) Efter det blev det lunch och nu sitter jag här hemma och har rensat mitt rum och väntar även på att Lovisa ska bli klar hos frisören för efter det tänkte vi nog troligtvis dra ut till Marieberg i samma veva som jag ska skjusa min mamma till något ställe hehe vet inte änns vad det heter. Men men det är min dag/kväll i miniformat och det var inte ett kul inlägg men men hoppas ni överlever :P vi hörs lite senare ikväll. Ha det fint sålänge!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0