äckligt trött!

Godmorgon, sitter här med en kopp te brevid mig och solstrålarna lysser in igenom fönsteret kan de bli bättre?! Jag sitter har och pumpa musik ur mina högtalare för jag ska försöka vakna !! Är så otroligt trött så det är stört hade ställt klockan på 09.00 kom jag upp då ? NEJ jag sov till 10 nästan 10.30 trött jag blir på mig själv. Men idag ska jag iaf åka in till stan och möta upp Lovisa och äta lunch och prata lite, senare vid 15-tiden ska jag även möta upp en gammal kompis vid namn Maria som jag inte har träffat henne sen i sommras och hon kommer vara sjukt brun för hon har varit i thailand i tre månader inte alls avis jooo jag vill också ju fatta vad skönt. Men jaja nu ska jag sluta balbla och dricka upp de sista av mitt te sen hoppa in i duschen och dra på mig lite kläder. Dagen outfit kommer senare ieftermiddag när jag kommer hem :) Ha en kanon bra dag i solen såhörs vi.

hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0