hon var ingen. sedan så blev hon någon. då ville hon inte vara någon längre.

Helojsan bloggen, nu var det länge sen igen jag bloggade. Jag har tappat lusten totalt men ändå så vill jag inte sluta blogga. Lite svårt beslut vi får se hur de blir framöver iaf. Kommer väl komma upp lite inlägg då och då men inte alls så ofta som förut. Idag är det onsdag och jag är ledig mycket skönt ska snart åka och hämta upp min vän Lovisa och sen drar vi oss mot Relexen på Gustasvik ska bli otroligt sköööönnt ! Jag har även varit mobilös sen igår förmiddags min telefon bara slutade fungera mitt inne i örebro den söker och söker efter mitt nät tele2 och den hittar inget. Går inte och trycka någonstan så den är PAJ bokstavligen. Men vet iaf att det är telefonen det är fel på och inte simkortet för jag testa min mammas simkort som är telia och inte änns de fungerade i min telefon :/ så den är TRASIG vi får se vad de säger där jag har köpt telefonen. Men vill inte skicka i väg den på någon lagning och sådär för mitt abenomang går ut om en månad så om den inte går och laga så får jag låna en Iphon av pappa som bara ligger på hans jobb så länge tills mitt abenomang går ut det är ju inte helt fel de heller ;) (så hoppas lite på att min telefon inte går att laga..) haha men men jag känner mig helt handikapad utan mobil kan jag tala om helt tom! Eftersom ingen kan få tag på mig just nu. Är ganska glad att internet finns ! Men men nu vet ni iaf min historia om min mobil. Jaja nu ska jag sluta babla måste sätta lite fart ska alldels straxt sätta mig i bilen och bege mig in mot stan och det är väldigt halt på vägen rena isgatan vi får se hur de går (a) Men men hoppas ni får en super bra dag och hoppas solen lyser hos er också :) Nu blev detta ett väldigt långt inlägg och tråkigt men men.. Vi hörs om några dagar,en vecka,en månad som sakt vet inte när igen. Har lagt bloggen lite bakom mig nu.

P.S Du vet att jag saknar dig så otroligt mycket och du vet att jag älskar dig mest av allt. Du vet vem du är! ♥

hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0