London om tre dagar härligt värre!

Godmorgon,då var det måndag och en ny vecka. Sitter på jobbet och jobbar för fullt , hoppas ni mår bra jag mår fruktansvärt illa dock :/ men hoppas givetvis att de går över snart. Jobbar till 16.15 ungefär idag ! Själv tycker jag att tiden på morgonen går fruktansvärt segt men efter lunch så börjar tiden rulla på. Ikväll blir det träning troligtvis om jag inte mår så illa. Imorgon är det en stor dag min pappa fyller 50 år ! och det firar vi med att åka till London på torsdag som ni nog redan har fattat som jag har nämt här innan i bloggen. Åker om tre dagar eller rätt sakt torsdag eftermiddag ska bli skönt och komma iväg lite och möta vårvärmen för engångs skull :) men men ni får ha en super fin måndag för nu ska jag forsätta jobba. Så hörs vi när jag kommer hem runt halv fem - tiden!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0