Mycket att stå det är något hela tiden.

Godmorgon alla fina. Kvällen igår var trevlig somnade vid 23-tiden var så otroligt trött, nu sitter jag på jobbet. Idag jobbar jag från 08.15-16.15 ca. sen blir det upp på stan hoppa in på Make up stor och köpa ett nagelak typ i silver, vi får se om jag hittar något snyggt! Sen vidare hem för att byta om åka och träna på friskis&svettis sen duscha hem och packa. Det är hela min dag i miniformat. Idag är det även bara en dag kvar imorgon bär det av mot London vid 17-tiden OH YEAH!! ska bli riktigt skönt och komma bort en sväng. Så under de fyra dagarna jag är borta kommer de inte bli någon uppdatering :/ men hoppas ni klarar er för när jag kommer hem kommer de bli bild regn i stora lass och visa upp allt jag kommer shoppa ;) Men men nog om det vi hörs senare ikväll för nu ska jag fortsätta jobba och längta efter när det är lunch vid halv tolv. Ha en fin onsdag!

Over and out ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0