Grattis pappa på födelsedagen!

Helojsan bloggen, jag har inte haft tid att blogga något på morgonen idag har haft fullt upp på jobbet vilket jag har fortfarande. Men nu är det en halv timme kvar sen slutar jag så SKÖNT. Idag är det inte heller någon vanlig dag utan det är min pappas födelsedag hela 50 år fyller han :) Så ett stort GRATTIS TILL HONOM!! Efter jobbet blir det att åka hem duscha och byta om lite snabbt ikväll kommer släkten vid 18.30 vi ska äta lite middag & tårta ska bli helt okej. Så min tisdagskväll kommer jag tillbringa med min släkt sen ska jag försöka ringa min fina vän upp i stockholm också ♥ Men men nu måste jag fortsätta jobba i en halv timme, vi hörs senare ikväll! Hoppas ni alla har haft en fin tisdag hittills! Over and out!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0