vet knappt vart jag har mig själv längre..

..kan inte sova..är pigg igen åh hatar det magen gör ont huvudet värker varför kan jag inte få sova? jag tänker hela tiden alldeles för mycket, jag vill bara sluta tänka men det funkar inte för mig. Jag vet knappt vart jag har mig själv just nu. Det gör allt så himla komplicerat vet inte vad jag ska ta vägen längre. Börjar gråta över ingenting vart tog den starka människan vägen jag har blivit så svag,så orkeslös men en stor klump i halsen utav gråt och smärta. Orkar knappt röra kroppen en meter det är otäckt. Jag vet knappt själv hur jag mår. orkar inte bry mig längre, nu ska jag försöka sova ursäkta för att jag är så negativ. Men alla mår inte alltid bra och ingen är perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0