Det finns ingen väg tillbaks.

Godkväll bloggen, kom hem för en stund sedan klev precis upp från ett varmt och skönt bad :) Idag har jag varit på körskolan och pluggat från 13.00-15.00 ungefär sen så blev det hem till min farmor som bor på Norr och äta lunch sen kom även mamma förbi och vi fikade en mycket trevlig och mysig efter middag med min farmor, ska snart lägga mig och titta på en liten film hade jag tänkt för känner mig lite kraslig och häning som om jag håller på att bli sjuk.. :/ Ikväll blir det att se DH och ringa min fina vän kim. Det är kvällens planer och förutom det så har det kommit hur mkt snö som helst ojoj!! Ne nu ska jag lägga mig i sängen en sväng. Hoppas ni har haft en fin dag!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0