Pluggat hela eftermiddagen.

...rubriken stämmer verkligen helt rätt jag har pluggat hela dagen eller hela eftermiddagen från två tills nu känner mig duktig. För har både gjort klart fördjupningsarbetet & mitt reportage så nu ska det bara skickas in. Så nu är allt klart och skönt är över så himla härligt att vara KLAR MED ALLT :) YEEES !! Så nu kan jag bara släppa allt underbart. Har även packat klart nu ska jag bara lägga ner det sista och stänga igen resväskan. För jag åker nämligen till Egypten imorgonbitti till sol & värme 38 grader varmt är aldrig fel ;)

Mina tankar i mitt huvud bara snurrar och snurrar bara om dig min bästa vän hur allt har gått till och hur det är just nu.. inget är bra men vill bara ha det bra tillbaka allt som vi hade för jag saknar dig så. Allt som skulle få mig att må bra är att få träffa dig NU. För det är du som förstår mig så himla bra och man behöver inte känna sig rädd aldrig utan man känner sig alltid enormt tryck och älskad. Jag saknar dig riktigt mycket NU. Jag hoppas att du tar åt dig för saknaden är ENORM. I NEED YOU RIGHT HER AND RIGHT NOW !

Tillbaka till dagen jag hoppas ni har haft en fin söndag och inte suttit inne som jag har gjort och pluggat :/ Nu ska jag gå ifrån datorn en sväng och slå på en liten film. Ha det fint så hörs vi om några timmar igen :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0