Ny vecka 17 maj - måndag !

Godmorgon,godmorgon alla fina.

Hoppas ni är piggare än mig för jag har nästan inte sovit något i natt vet inte rikigt vad det var :/ kanske har sovit 4 timmar bara... URSH !! Så får sova när jag kommer hem. Nu står jag och gör mig iordning ska straxt börja sminka mig och äta frukost. Idag blir det skola frå 08.30-14.00 sen hem och plugga lite grann en helt vanlig måndag tråkig men man får tänka posifit går inte så länge i skolan och det är en ny vecka och det finns nya möjligheter :) Själv så hatar jag måndagar. Men ni får ha en kanon bra dag för nu måste jag skynda mig ! Hörs vid 3 - tiden.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe nja jag är ganska dålig på att vara inne på msn men jag ska försöka sätta mig där någon dag :P Hoppas du får en fin dag! kram

2010-05-17 @ 10:30:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0