Lördag - sjuk ofta.

Godmorgon :)

Kvällen igår var trevlig jätte med god middag super god verkligen. Men senare på kvällen började jag känna mig lite sjuk eller väldigt varm och halsont nu tror jag att jag har feber..:/ hatar att vara sjuk känns som om jag är sjuk ofta och hela tiden blir aldrig riktigt frisk. Men idag ska jag bara ta det lungt dricka mycket te och vila så får vi hoppas på att jag mår bättre snart :) Vaknade för ungefär en timme sen har ätit frukost nu sitter jag i min säng med en tekopp i ena handen och ska se " Life of Ryan weekendbreak " och det pogramet älskar jag ! Så det är det jag ska tillbringa tiden till för en liten stund. Men ni får ha en jätte fin dag så hörs vi lite senare !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0