Another Day....

Alla minnen med dig, alla stunder med dig var helt underbara. Allt begär är att du kommer tillbaka till mig in i mitt liv för jag klarar mig inte utan dig mina ben viker sig när du inte finns vid min sida. Jag kan inte andas utan dig. Det får inte sluta såhär det får det inte !! Hur ska jag kuna gå utan dig ? Ska du lämna mig såhär ? helt ensam.. Jag bryter ihop utan dig vid min sida snälla kan vi inte gå tillbaka till när det var du & jag , vi två bästa vänner ? Det är det som gör mig lycklig och glad det är du som gör mitt liv värt att leva. Du är den bästa och underbaraste människan jag känner på denna jord. Jag vill bara ha tillbaka dig. Vi som hade planerat hela sommaren tillsammans ska du bara bryta allt här och nu våran underbara vänskap ? Och låta mig stå i mörkret helt ensam? Jag kan inte förlora dig såhär. Snälla kom tillbaka snälla,snälla hur många gånger måste jag säga det för att du ska få förstå hur grymt mycket jag behöver dig ? Och hur borta och ensam jag känner mig utan dig jag är inte hel, utan helt trasig, helt förstörd. Snälla min vän kom till mig. För jag behöver dig. Kommer det hända eller drömmer jag bara ? Är allt över jag vågar inte se in till verkligheten vill inte inse att det är över. Snälla kom tillbaka så jag kan vara lika lycklig som jag var förut. Jag har bara tre ord att säga till dig jag älskar dig ♥

Jag vill att vi blir vänner igen och åter går till så som det var förut för jag saknar dig så extremt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

call

2010-05-20 @ 23:09:27
Postat av: Anonym

call.

2010-05-20 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0