Tisdag - jobb & steka på altanen !

Godmorgon och det är tisdag 23 juni 2010. Ringklockan ringde vid halv nio tiden men låg och drog mig till nio var och är så himla trött så oj oj !! Mina ögon lock håller på att falla ihop..:/ Jag börjar funder hur jag ska orka upp före 06.00 imorgon för ska nämligen vara inne i stan 07.15 för jag ska ha halkkörning med min bilskola jag är sjukt nervös som jag alltid är. Men alla säger att det är lätt och att alla klarar det så får lyssna på dom men är fortfarande nervös. Kan känna den här klumpen i magen som bara skriker efter nervositet hehe..:( men men hoppas det går bra! Men tillbaka till dagen har precis gjort mig iordning och ska snart åka in till stan för att jobba en sväng slutar vid 13 eller 14.00 efter det blir det hem och steka på altanen och bara njuta av den härliga värmen :) Men ni får ha en grym dag såhörs vi när jag kommer hem !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0