Onsdag

Godkväll mina fina, nu är jag hemma igen efter en lång eftermiddag :) Har varit förbi jobbet en sväng sen blev det att övningsköra 13.40-14.40 och det gick bra. Sen blev det att ta cykeln tills mammas jobb köpte med mig mcdonalds. Sen blev det att åka upp på stan där vi köpte presenter till min syster som fyller på fredag lovar hon kommer bli jätte glad över det vi har köpt eller vi hoppas det iaf !! Sen fick jag ett linne och en tröja av mamma från ginatricot :) mycket snällt ni ska självklart få bilder på de två sakerna här nedanför. Om en timme kommer mina kusiner,moster och hennes man på middag för att fira min syster lite eftersom de inte är hemma när min syster fyller på fredag. Så det blir ett "mini firande" som kommer ske ikväll :) Men nu måste jag byta om och fixa till mig lite men vi hörs senare ikväll runt 23 tiden med bilder från kvällen. Ha en super fin kväll !!

Puss ♥

Dagen inköp (eller två saker som jag fick av mamma)

Bruntröja med guld paljetter på - Ginatricot 299:-
Svart linne med volanger - Ginatricot 199:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0