Onsdag - halkkörningen gick kanon bra är stolt !

Hejsan sweetherarts! Sorry för jag inte bloggade imorse men orkade verkligen inte för steg upp vid 6 tiden imorse. Var som en sombi när jag gick upp. Kände som om jag fortfarande sov hehe. Men jag tog mig in till stan sen bärde det av till halkkörningen som jag gjorde från 08.00-11.30, det gick bättre än för väntat som alltid :) Det var riktigt skoj , det var jag och tre personer till sen satt man två och två i varje bil. Jag satt i samma bil som en tjej som heter rebrecca. Fick även chansen att lära känna nya människor under denna förmiddag det var mycket trevligt. Och det skrattades mycket när man råkade få snurr på bilen ohh så himla himla skoj ;) Alla hade rätt det är kul verkligen och ingen kan misslyckas. Nu när jag kom hem vid halv ett tiden så bytte jag om och plattade håret. Så nu sitter jag hör och ska få i mig lite mat sen vid halv tre tiden ska jag ta mig in till stan för att möta upp en vän och prata lite. Senare ska jag köpa tågbiljetter eftersom jag åker till Stockholm imorgon eftermiddag. Aldrig fel det :) Men nu måste jag äta maten innan den blir kall men vi hörs senare i eftermiddag. Ha en kanon bra dag allesammans ! Sitt inte inne idag utan,ut i solen med ER !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0