Livet är inte alltid lätt utan väldigt komplicerat..

Rubriken talar för sig själv livet är inte alltid lätt utan väldigt komplicerat...mina tårar rinner just nu enormt och känner mig krossad till tusen..Man är verkligen tillbaka till verkligheten igen det märks påängång pappa är arg som vanligt skriker och säger man är dum i huvudet och kan dra åt helvetet hur skulle ni känna då ? mitt hjärta är verkligen i tusen bitar men det är bara bita ihop som vanligt samma visa om och om igen börjar bli van. Man biter ihop och ska inte försöka vara ledsen men det är väldigt svårt. Jag vill bara flytta hemifrån nu vill bara bort och vill inte ha någon kontakt med min pappa alls överhuvudtaget det är så det skulle vara bästa för vi bråkar bara. Då är det bättre att man klipper kontakten. Det är bäst så för alla för han förstör bara mitt liv. Jag hade precis börjat må riktigt bra men nu drog HAN ner mig i skiten igen han lyckas varje gång men jag ska försöka säga till mig själv att jag ska skita i allt han säger och bara ignoerar honom totalt tänker inte prata med honom inte ett dugg. Nu har han gjort sitt i mitt liv. NU SÄTTER JAG STOPP FÖR DETTA ! Kanske låter jätte dumt att jag kan säga så om min egna pappa men nu är det såhär det är för han har skapat detta själv nu får han sin egna medicin för någon gång måste de räcka. Han ska inte få behandla mig såhär så är det bara. Jag ska vara stark och jag vet att jag har min bästa vän som stöttar mig i alla lägen ♥

Allt blir så fel när man kommer hem helt kaos och man gör bara fel och man blir sårad tårarna bara sprutar så ska man inte känna när man är hemma. :'( 




Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan alltid ringa, ♥

2010-06-09 @ 20:23:35
URL: http://pudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0