hej då örebro hej min älsklingsstad stockholm !

Sådär ja...då har jag ätit lunch med min syster & mamma på altanen mysigt värre :) Nu har jag packat ner det sista i min resväska ! Snart ska vi iväg till våran vän till familjen som har tagit studenten och fira honom lite plus middag. Sen vid 18.00 blir det att åka hem för att hämta resväskan och sen ta mig till tågstationen för vid 18.56 åker jag till min älsklingsstad och min bästa vän ♥ Kommer vara borta i några dagar och kommer inte ha tid att blogga så under dessa dagar som jag sa förut så kommer jag lägga bloggen åt sidan men jag skriver på ängång när jag kommer hem igen :) Så detta bli mitt sista inlägg för idag såhörs vi om några dagar ni får ha en sjukt,underbar helg för det vet jag att jag kommer att ha !! (a) Vi hörs !!

Många kramar & pussar ♥

Dagens låt:

Inna - Hot


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig. kram!

2010-06-08 @ 21:40:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0