Fredag kväll

Godkväll kära läsre, dagen har varit mycket trevlig även fast det har varit otroligt grått på himlen. Inte alls så kul men man måste göra något utav de dagarna också :) Som sakt jag,min mamma,min syster & mina små kusiner tog bilen till Marieberg Galleria jag shoppade två saker från Bik Bok ni ska få se bilder här nedan för :) På vägen hem så hyrde vi två filmer har precis sätt Star Struk en tjejig film & mycket kärlek precis som vi tjejer tycker om har nu frossat i mig både popcorn,godis och en massa annat fy haha. Men dock så hör det till när man tittar på film. Vi har även hyrt en annan film men den ska vi se senare ikväll som heter Bröllopsfotografen någon som har sett den isf vad tyckte ni ? Ikväll ska jag äta middag med min familj sen se på film och troligtvis prata i telefonen med min bästa vän om hon inte är för trött ♥ Men nu ska jag sluta babla och ni ska få se bilderna på de två saker jag köpte inte så intressant men ändå :) Ha en super fin kväll såhörs vi lite senare.

Dagens två inköp (som jag fick av mamma)
Blåa mysshorts marinblå - Bik Bok 99:-
Svarta kortbyxor med spetts - Bik Bok 99:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0