energi från ingenstans ;)

Hello igen, för att tala om energi så fick jag energi från ingenstans när jag låg i min säng och nästan höll på att somna för ca. 2 timmar sen nästa. Jag hoppase upp ur sängen och drog på mig träningskläderna och gick ut i solen och sprang en sväng :) Fast huvudet bara dunkade men när jag kom hem så var huvudvärken borta och jag var otroligt nöjd över mig själv att jag hade varit ute och sprungit och även gjort styrka det börjar lika något. Måste börja träna lite grann innan jag åker till min bästa vän i Stockholm nästa vecka för hon har gjort upp värsta träningschema åt lilla mig...frågan är hur (ursäkta mitt ord språk nu ) FAN ska jag orka det ?! Jag kommer ligga död efter 10 minuter så hård tränings som hon kör. Men men jag kommer nog älska pogramet och känna mig stolt att jag tränar med henne :) Så nu hoppas jag på det bästa och hoppas givetvis att hon har gjort ett kanon bra träningsprogram. Jag ska nämligen fira midsommar uppe i Stockholm som ni kanske förstod det ska bli grymt trevligt och mysigt alltid lika skoj ! Vi får se hur länge jag stannar där uppe en vecka eller mer, jag gör som jag känner för så det blir nog ett tag iaf. Men men slut pratat om midsommar det är över en vecka kvar men känns skönt att planerna för midsommar redan är klara ! För tal om ikväll ska jag snart äta middag med min familj sen se DH och efter det blir det att ringa bästa vän eller när det pågår ♥ Känns även bra att få energi från ingenstans härligt värre ;) Ne nu ska jag fortsätta måla naglarna med överlack ha en fin kväll hörs vid 23 tiden.

Kram ♥

Ta bilden nu jag ska lägga ut med en nypa salt ;)
jag sprang inte på sånt här band utan utomhus i det fina vädret !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0