Älskar solen !

Godeftermiddag bloggen. Har varit hemma ett bra tag men när jag kom hem från jobbet satt jag mig på direkten i solen och solade och började läsa min nya boka som heter "när oskulden kysser". Köpte den förra veckan med mamma den är ur bra har bara läst ett kapitel men ändå älskar den ! Så jag känner på mig att det kommer vara en bok som kommer läsas ut fort :) Om någon timma ska jag ta på mig tränings kläderna och ge mig ut och springa sen blir det styrka hemma,duscha,äta middag och till sist se på lite tv. Det är ungefär så min kväll kommer se ut hoppas dock att jag somnar ganska tidigt för imorgon ska jag upp så sjukt tidigt !! Har panik redan för hur jag ska orka upp men men det löser sig ! Men nu ska jag lägga mig i sägen en sväng och slappa sen blir det att ta tag i livet. Men ni får ha en bra fortsatt eftermiddag så hörs vi om några timmar !

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0