10 juni 2010 - idag går min syster ut nian!

Godmorgon mina solstrålar, har ni sovit gott ? Jag har sovit lite små dåligt men ändå så himla djupt så svårt att förklara ;) men nu är jag uppe iaf sitter här i sängen med en kopp te i handen och har precis slängt i mig en macka. Ska snart göra mig iorning sen åka in till stan för att övningsköra från 10.30-11.30 hoppas det går lika bra som det gjorde igår :) Sen blir det att skynda sig hem dra på sig en snygg klänning och fira min syster som går ut nian idag. Släkten kommer hit på lunch & jordgubbstårta ni får bilder i eftermiddag/kväll på allt jag lovar. Men nu måste jag skynda mig ! Ni ha en kanon bra dag såhörs vi ieftermiddag.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0