värker i mina fötter..

Godkväll bloggen det bara dunkar och värker i mina fötter kom hem från jobbet för en timme sedan ungefär. Idag har jag jobbat det extramt lååånga passet från 07.30-21.00 men det gick bra :) Men nu är jag helt slut äntligen så är helgen över och nu är jag ledig i två dagar UNDERBART !! Har precis klämmt i mig en macke,te och lite fruktsallad så mummsigt. Förutom det så har de regnat hela förbannade dagen och när jag väl skulle cykla hem från jobbet regnade det som aldrig förr och jag blev dyngsur såg ut som jag hade kommit ut ifrån duschen allt sådant händer alltid mig varför ;) Men men resten av denna söndags kväll ska jag titta på film och sen ska även min bästa vän ringa ♥ Men ni får ha en jätte fin söndag såhörs vi lite senare ikväll/ i natt eller imorgon vi får se hur länge jag är vaken ikväll.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0