update

Godkväll eller godnatt kanske , jag har nu suttit vid datorn ett bra tag hehe. Sitter och pratar med william på msn alltid trevligt medans jag väntar på att min bästa vän ska ringa mig ♥ Tiden tickar på och jag är givetvis inte alls trött kan sitta uppe några timmar till brukar inte bli trött först 3 - tiden på natten. Vilket inte är så jätte normalt verkligen inte bra. Men men vad ska man göra det är sommar och det är fortfarande skapligt ljust ute så det går inte att sova jag HATAR DET. Men jag funderar starkt på om jag ska slå på en film kanske och krypa ner till sängs men är inte alls trött vi får se vad jag bestämmer mig för ! Hoppas ni alla har haft en jätte bra dag i värmen så hörs vi imorgon när jag har sovit ut ordentligt.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0