Ska spara mina pengar !

Godeftermiddag bloggen :) Har varit på möte och fått min lön check! Känns otroligt bra men lönen som jag fick ska jag spara så man kan göra något skoj !! Kom hem för en liten stund sedan men ska snart åka in till tybble för jag ska köpa en grej åt min mamma. Men det kommer gå jätte fort, vädret som var jätte fint i förmiddags och för en liten stund sedan har försämrats något kan jag ju säga. Nu är det målningt och solen försöker och försöker trycka sig igenom molnen men vet ej om det går så bra för den. Vi får hoppas på bättre väder imorgon men värmen är fortfarande kvar och det är så SKÖNT ! Men nu ska jag alldels straxt ta cykeln ner till tybble och fixa en grej åt mamma som sakt :) Men vi hörs ikväll hoppas ni alla får en fin eftermiddag.


Dagens låt - Vanilla Twilight -Owl City- Ocean Eyes

 

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Felixoliwia

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-04 @ 08:08:12
URL: http://felixoliwia.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0