Lördag 31 juli 2010

Godeftermiddag och idag är det lördag och sista dagen på juli månad 2010. Tänk att sommaren snart är slut tyvärr :/ Det är mycket jag ska hinna göra med min bästa vän under augsuti månad som kommer bli sjukt skoj :) Så en månad kvar ungefär av sommaren som man får njuta och ha det bra! Vaknade runt 12 idag så himla skönt fast fortfarande trött så skulle kunna gå och lägga mig igen haha. Jag tänkte nu lägga upp bilderna från min shopping igår , blev mycket på rean och jag är jätte nöjd :) Idag ska jag bara slappa & se på film även ringa bästavän ♥ Så det är ungefär så min dag kommer se ut och tänkte även säga att bilderna kommer tillbaka nu varje dag för min kamra fungerar igen så nu blir det som vanligt igen. Men nu ska jag sluta babla och ta upp min hem telefon och så in min bästaväns nummer och höra vad hon har för sig ! Men ni får ha en fin dag såhörs vi senare ikväll för nu ska jag ta och vila lite. Hugs ♥

Allt jag köpte igår ;

Corallfärgad tunika
- Ginatricot 199:-




Kort tröja leopard  -  H&M 149:-

Body corallfärgad - Ginatricot 49:-







Partytyp leopard - Ginatricot 249 :-




Vit kjol med mönster - New Yorker 49:-





Vita tygskor - Bianco 200:-


Kommentarer
Postat av: Eirikrebekka

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:13:43
URL: http://eirikrebekka.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0