Jag förstår inte..

Jag förstår inte,jag förstår verkligen inte...varför du gör såhär ?! </3 varför svarar du inte när jag ringer ? varför svarar du inte när jag sms:ar dig? Vi är bästa vänner och det kommer vi alltid att vara !! Snälla ta upp telefonen och svara när jag ringer dig för jag behöver dig så himla mycket just nu. Jag vill iaf att du ska veta att jag älskar dig kim kulmala min bästa vän. Mina hjärtslag slutar aldrig slå för dig du är min strålande sol och helt underbar du är guld värd. Det är du & jag det är så det ska va ♥

Jag kom hem för någon timme sedan jag & mamma åkte förbi mcdonalds super gott var det mumms :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara hemma ska inte röra mig alls. Har ingen ork för den ända jag behöver just nu får jag inte tag på !! :( Jag behöver min bästa vän just DIG KIM men du svarar ingenstans, så jag ska försöka få tag på dig hela kvällen. För som sakt behöver dig NU ! Jag gick in från solen en liten stund så nu ska jag slappa ett tag är trött så ska nog ta en lite vilstund ska bli skönt ! Vi hörs ikväll.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0