Godkväll

Hejsan och godkväll mina fina läsare, idag har jag inte gjort mycket alls bara tagit det lungt. Sett på två filmer och nu börjar jag bli trött så ska snart krypa ner till sängs och prata i telefonen med min bästa vän ♥ sen får vi se om jag somnar eller ej. Hoppas jag inte ligger vaken lika länge som jag brukar imorgon är det daxs att jobba igen slut på den sköna ledigheten jobbar imorgon från 15.00-21.30 sen även lördag & söndag så nästa gång jag får ledigt helt och hållet är på måndag längtar dit ärligttalat för nästa vecka ska även min bästa vän dyka upp :) Skojsigt värre var sjukt länge sen hon var hemma hos mig ! Men men nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att hon ska ringa men hoppas iaf att ni har haft en fin kväll så hörs vi imorgonbitti då jag ska försöka gå upp vid nio tiden för att komma i form säg lycka till, till mig. ;)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0