30 grader varmt ute och jag är sjuk..riktigt deprimerad just nu!! :(

Godeftermiddag mina solstrålar ! Det blev inget ut och steka på altanen för min del.. känner mig jätte jätte varm :/ tror jag är sjuk har feber kroppen har liksom lakt av. Jag orkar inte göra något känns som om min kropp är som en tung sten. Jag har precis sovit i några timmar ska snart käka lite cesar sallad eller hur man stavar. Sen blir det att bädda ner mig i sängen och slå på film eller något bra tv pogram om det går något med en kopp te i handen. Åh hatar att vara sjuk och ha feber när det är 29 grader ute jag lyckas verkligen på att pricka in helt fel att vara sjuk :( Jag är riktigt deprimerad så jag ska nu äta lite. Vi hörs ikväll om jag har någon ork.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0