Hatar att ha feber känner mig som en brinnande brasa :(

..natt inlägg blir det här, kan verkligen inte sova kan verkligen inte har så mycket i mitt huvud och har massor utav feber svettas som en idiot känner mig som en brinnande brasa inte det bästa och skönaste :( men men det är bara gilla läget ska väl försöka lägga mig ner och gör allt för att försöka sova lite.. men kommer säkert ligga vaken som förra natten sov 2 timmar under hela natten då är man verkligen inte frisk jaja men nog pratat om hur jag mår. Ska upp om några timmar för ska övningsköra på min bil skola kring 08.00 vi får se hur det går för nu känner jag själv att jag inte änns har lust att kliva upp ur sängen. Men nu ska jag slå igen mina blå vi hörs när jag vaknar upp.

Godnatt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0