Torsdag och snart helg för min del det gillar jag starkt.

Godmorgon och hejsan !!

Idag är det torsdag och det är sista rycket innan jag får helg skolan börjar 14.15-16.30 sen har jag HELG så himla skönt :D men tillbaka till dagen jag vaknde runt tio snåret av mig själv riktigt ut vilad och pigg har precis gjort mig iordning ska snart packa skola väskan och fixa lite innan jag ska iväg. Ikväll har jag inget planerat så får vi se vad det blir av denna dag :) Nu ska ni får bilder på mitt nyfärgade hårjag är super duper nöjd !! Även så klart på dagens klädsel. Ni får ha en jätte fin dag såhörs vi vid 5 tiden.  Kram på er ♥



Lite suddig bild men här är iaf dagens outfit :
Vanliga svarta strumpbyxor - Gina
Tröja med en varg på - Gina
Svart kavaj - Gina
Pälsväst - Spirit



Lilla jag med mitt nyfärgade hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0