Så nu har alla..

..gått hem tog en liten stund men mycket trevligt att min farmor & mormor var här på middag. Sen blev det glass med varm hjortronsyld och lite gott te mumms ! Nu sitter jag här i min säng och har precis proppat i mig en kiwi medans jag har datorn i knät och Wallander : Byfånen går i bakrunden. Har även plockat fram kläder till skolan imorgon så det behöver inte oroa mig för skönt jag är ganska pigg så får se när jag somnar ikväll/inatt. Har inte så mycket mer att skriva så nu ska jag stänga av datorn och koncentrera mig på filmen Wallander :) Så hörs vi kanske imorgonbitti innan jag ska till skolan om jag hinner slänga in ett inlägg men annars så hörs vi vid 3 tiden !

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Aksellejla

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:52:14
URL: http://aksellejla.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0