fjärde advent.

Hejsan bloggen förlåt för världens sämsta uppdarering men har hänt lite saker här hemma som jag har varit tvungen att tagit hand om. Idag är det söndag och fjärde advent och snart julafton, idag har jag varit på stan med mina kusiner filippa&felicia vi kom precis hem till oss och nu ska vi dricka lite glögg och såddär :) Sen vid fem tiden ska vi hem till Mormor och äta julmiddag och ha en mini - julafton mysigt ! Sen ikväll ska jag plugga och ta det lungt och se film. Hoppas ni har haft det bra idag.  Ha en fin eftermiddag såhörs vi ikväll.

hugs, ♥


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-19 @ 16:25:03
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0