Lördag 14.11

Hejsan bloggen, kvällen igår var helt okej när jag var ute en sväng. Men alla mina tankar gick till en viss person som jag saknar väldigt mycket. Och jag förstår inte vad jag har gjort för fel..?! Det får inte sluta såhär mellan oss och jag vet att du inte heller tycker de, du vet själv vad du betyder för mig du är min ängel min strålande sol dag som natt jag hoppas vi ses snart vill komma till dig snart ♥ Tillbaka till dagen idag vaknade jag vid halv elva och åt frukost med mamma sen blev det att göra sig iordning och dra upp på stan med mamma :) har köpt lite bh:ar och nya linser + bruna det kommer upp bilder lite senare ieftermiddag på vad jag köpte igår och idag !! jag lovar nu ska jag hjälpa till med maten. Sen ikväll blir det troligtvis att möta upp Sarah vi får se. Men ni får ha en fin kväll så hörs vi senare.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0