Fredag,umgås med min syster!

Godmorgon,godmorgon då var det fredag igen och den 20 augusti. vaknade av att halsen var jätte tjock kunde knappt svälja men men man lever ! Då var man tillbaka till min hemstad Örebro för ett tag, idag ska jag umgås med min syster vi ska gå på stan och titta lite och möta upp mamma för lite lunch ska bli mycket trevligt :) känns som om det var länge sen jag var i stan här hemma alltid kul och gå dit ibland. Ikväll blir det att åka hem till kusinerna på kräftskiva eller så hittar jag på något annat men vi får se vad som händer och sker ;) Men nu ska jag och min syster gå ner och göra lite frukost ni får ha en underbart bra dag såhörs vi lite senare!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0