fredag äntligen vad skönt - men humöret är så nere..

Godmorgon,godmorgon och det är fredag äntligen den 27 Augsuti och idag har jag fått min LÖN check !! Men mitt humör är som rubriken inte speceillt positift pgr. av vissa saker som jag verkligen inte förstår men hoppas jag förstår dig snart för jag fattar inte vad jag har gjort men men ?! vaknade runt kvart i nio har precis slängt i mig lite frukost och ska snart börja göra mig iordning :) Klockan 11 ska jag nämligen hem till en vän vid namn sara och fixa en liten grej men ni får inte veta vad förs i eftermiddag. Efter det kommer mamma och hämtar mig och sjusar mig in till stan där jag ska möta upp min syster och shoppa lite granna. och ska även sätta in pengar åt min bästa vän som jag är skyldig henne så det får INTE glömmas bort! ♥
Så i eftermiddag visar jag även vad jag har fått med mig hem från lilla staden ska bli kul och skönt och gå på stan med min syster var ett bra tag sedan faktiskt ! Sen ikväll blir det att umgås med lite kompisar vi får se vad vi hittat på :) Det var lite om min dag, men nu ska jag göra mig iordning lite sakta, jag är väldigt seg så bäst att jag börjar nu. Men hoppas ni får en fin dag så hörs vi i eftermiddag !

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0