wildflower by kenza - dessa fyra skor har jag förälskat mig i !

Nu sitter jag har vid datron och kickar runt på lite olika sider och hamnade på kenzas sida och hittade alla hennes underbart snygga skor hon har designat. Som jag hade tänkt beställa hem här innan sommaren, tänk er dessa underbar sommar månaderna med brunbrända ben till , sjukt snygg eller hur ?! Me like very mutch så ska försöka jobba lite så man får råd att köpa dessa för det är något jag måste ha har förälskat mig i dom helt tokkär ;)

Late Night SEK 849, Wildflower By Kenza - NELLY.COM Nighty Night SEK 749, Wildflower By Kenza - NELLY.COM
Ladies Night SEK 799, Wildflower By Kenza - NELLY.COM Friday Night SEK 699, Wildflower By Kenza - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0