Min röst är helt kansig den går i vågor halsont !

Hejsan alla fina denna lördagskväll !

Denna lördag kväll har varit lugn har titta på film och suttit här vid datorn. Min alls dess värre har blivit värre har sjukt sjukt ont i halsen och knappt någon röst pratar som om jag vore i målbrottet låter lite kul haha ;) Får se hur länge jag kommer ha såhär funderar ärligt på att gå och lägga mig så jag är pigg imorgon för då ska jag plugga för hela slanten kan jag lova sen städa lite grann det vanliga har inga andra planer ! Men hoppas ni har haft en kanon fin kväll nu har jag bara några ord kvar att säga godnatt så hörs vi imorgon ♥

Kvällens låt ;

"En handen på bröstet för dom äkta dom finns alltid i mitt hjärta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0