huvudet värker..

...ja det gör det verkligen godmorgon btw. har verkligen världens huvudvärk helt sjukt den kom plötsligt hatar det !! Vid halv nio imorse vaknade jag av att min kära vän kim ringde och trackade mig för hon ville att jag skulle vara social så jag fick ta upp luren och svara efter hon hade ringt 4 gånger men det är alltid lika skoj att prata med henne ;) Hon får mig på bra humör så det var bra att hon ringde och väckte mig annars hade jag aldrig kommit upp. Har precis ätit en god frukost med : rostat bröd med apelsin marmelad,kokt ägg,blåbärsoppa mycket gott :) Idag ska jag plugga hela dagen sen vid 5 tiden ska jag till skolan för att redovisa ett arbete är otroligt nervös men det går nog bra hoppas jag :) Men kommer prata jätte fort..men nu slut bablat för detta inlägg nu ska jag ta och koka lite varmt te och sätta mig i sängen och slå på en film innan jag ska börjar plugga ! Ni får ha en jätte fin tirsdag så hörs vi ikväll.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0