22.30

hallå där nu har jag tittat på både top model och svenska hollywoodfruar som jag älskar :) nu sitter jag här vid datorn och klockan är nästan halv elva och sitter och pratar med min killkompis emil lite grann alltid lika trevligt. Funderar starkt på att gå och lägga mig snart magsmärtorna tar över hela mig kan knappt ligga ner det gör ont då också :/ USH hoppas verkligen att det går över snart. Jag är iaf klar med min debattartikel och imorgon är jag ledig från skolan får se vad som händer så ska iaf vara barnvakt på kvällskvisten åt mina grymt söta kusiner ni får se bild på dom imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag och kväll för nu har jag bara ett ord kvar att säga GODNATT  ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha okej (:

allt är bara bra med mig!

hehe ja det är jag väl :D gör mina egna designer själv, header och allt :Dhurså ?

kramkram

2010-04-26 @ 23:17:55
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: jo men det kan jag nog göra. om du mejlar över bilderna och skriver hur du vill ha det, färg, typsnitt, mm. du måste skicka lösen och mail så jag kommer in på bloggen bara (: så gör jag mitt bästa!

kramkram

2010-04-27 @ 09:56:02
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0