Försöka hålla mig vaken hela natten (y)

Hejsan och godeftermiddag denna sköna söndag!!

Idag vaknade jag av att klockan ringde vid 07.45 och jag var tvungen att gå upp för att väcka filippa för hon skulle gå upp och klä på mig och äta frukost för hon skulle och träna gymnastik. Jag,julia och felicia låg kvar i sängen till ungefär 11.00 och titta på film och åt frukost en massa trevligt :) Sen blev det att göra sig iordning nu gör jag inte speceillt mycket bara tittar lite på tv och har bestämmt mig för att jag ska titta på MTV Video Music Awards 09 NYC som börjar 02.00 ska verkligen försöka hålla mig vaken om jag kan vi får se om jag lyckas men hoppas verkligen på det (a) Så dagen idag ska jag bara slappa äta mat , popcorn och en massa annat mummsigt. Men vi hörs imorgon ni får ha en underbart bra söndag så får ni läsa imorgon om jag orkade vara vaken eller inte..Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0