Lunch och shopping!

Godeftermiddag alla läsare !

Då var man hemma igen efter några timmar på stan och lunch med johanna mycket trevligt som alltid :) Åt en super god sallad på Lá Baugett ett utav mina favorit ställen. Var och tittade på lite skor och hittade ett par fast dom fanns just nu bara i brunt men kommer i svarta på tisdag så dit längtar vi för dom är verkligen SJUKT snygga enligt mig och de måste bara köpas !! Så fick inte med mig några skor men en liten present till min mamma och en tunika plus ett svart flätat skärp hängde med mig hem idag nöjd som vanligt :) Nu ska ni få se bilderna på sakerna jag köpte (a) Ikväll så händer det inte något speceillt inte vad jag vet iaf jag tänkte bara sitta hemma och ta det lungt titta på mitt favorit pogram Grey's Anatomy sen blir det nog att sova för ska upp ganska tidigt imorgon för ska nämligen på möte. Men nu tänkte jag fortsätta att skriva på mitt lilla CV och dricka en kopp te om vi inte hörs senare ikväll så hörs vi imorgon någon gång under dagen. Ha en underbart bra onsdags kväll !!


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

söt topp :)

2009-10-14 @ 19:54:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0