Dagarna rullar på torsdag.

Nu är det torsdag idag veckorna bara rullar för fullt framåt i värmen & solen så det blir en hel del badanet och solande som jag gillar väldigt mkt :) så idag började dagen med att jag gick upp vid 11 och åt frukost sen blev det att storstäda hela huset tänkte göra mamma lite glad plus att man tjänade in två hundra kr lite värt iaf och det luktar jätte gott , sen kom mormor förbi och hämtade mig,julia och sofie så drog vi ut till landet och badade så himla skööönt !! Sen kom vi hem vid 17.00 och då var det bara att slänga på sig tränings kläderna och cykla i väg med mamma till stadsparken för att träna lite och nu har jag precis ätit klart och väntar på kim ska ringa ! känner mig otroligt nöjd och duktig att haf har tränat idag och allt (y) har inga bilder att lägga ut idag.. detta var lite kort om vad jag har gjort idag.
Puss & kram / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0