me like

Nu efter ett tag här vid min dator så har jag tittat på lite kläder eller snarare bikinisar,klänningar och skor från TopShop och Victoria´s Secret dessa saker har jag verkligen förälskat mig i och det ska nämligen även köpas inom en väldigt väldigt kort framtid !! var och är bara tvungen att lägga upp dessa bilder (a) och denna fredag kväll just nu 22.10 så har jag precis ätit klart förätt,varmrätt och kladdkaka med hallon  till efterätt fy fan vad mätt jag är alltså håller på att spricker just nu. Sitter bara här och lyssnar på musik och mår helt okej ska snart gå och titta på film hade jag tänkt det var vad fredagskvällen hade att erbjuda för denna gång. Vi hörs imorgon puss ♥

Victoria's Secret



Topshop










ALLT ÄR JU BARA FÖR SNYGGT OCH SNART MITT :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0