underbart

Hejsan alla :)

Nu är jag hemma igen från storstan har haft det underbart hos kim som vanligt igår åkte jag,kim, hennes mormor och morfar, Annika , robin och Sanna ut till kims morbror och moster  utanför Rosenhil för att fika och gå ut i skogen för att plocka svamp,blåbär och hallon och detta var min lilla överraskinining det var hur mysigt som helst att gå där i skogen och äta blåbär mumms jag känner mig som en i familjen så skön känslan!! Även igår så när vi kom hem så gjorde Annika kims mamma hallon paj och blåbärs paj sen blev det att bara umgås en massa och mys :) och idag blev det stan kim shoppade en massa snygga kläder som vanligt ;) medans jag Lisa inte kunde köpa något alls hade inga pengar så fick vara med och vara smakråd. Efter en trevligt dag på stan så åkte vi hem och åt en jätte god sallad och blåbärs paj till efterätt. Sen blev jag sjusad till centralen där jag sa hej då åt kim åter igen och det högg i hjärtat varje gång jag lämnar dig så gör det så ont inom mig. Så nu sitter jag här ensam i det mörka huset i min säng och pratar med kim (a) imorgon jobbar man från 15.00-21.00 jobbigt men men snart får man pengar säger bra yeah för det saknas ! Skriver ett inlägg imorgon orkar inte skriva mer , puss och godnatt på er alla ♥

I miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0