glöm inte bort att jag älskar dig !

Ännu en dag på jobbet och det är Torsdag och det innebär att jag har jobbat min sista dag för denna vecka så nu är jag ledig från fredag - måndag eftermiddag extremt skönt för jag är så sjukt trött så det är inte sant alltså.. det tar död på mig men man har sina roliga stunder av skratt och trevliga arbetskamrater så dagarna rullar på så fort. I natt dessutom så somnade man vid 02.30 om jag inte minns fel och skulle gå upp tre timmar senare inte så smart av mig alltså så jag släpade mig själv upp ursängen vid 06.00 och tog mig till jobbet sakta men säkert jag var så trött så jag orkade knappt lyfta benen eller armarna.. typiskt mig och gå och lägga mig försent men då får man allt skylla sig själv ; ) haha !! Ikväll kommer även min familj hem vi får se hur det går och hur det blir börjar få riktigt ont i magen över det åh hatar verkligen att känna såhär :'( sen får vi se vad denna lång helg har att bjuda på , jag vet inte riktigt vad som händer med mitt liv just nu men du får aldrig aldrig i hela ditt liv glömma bort att jag älskar dig min bästa vän kim och att du är mitt allt  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0