F,

Godeftermiddag / godkväll eller vad man nu ska kalla det klockan är runt om kring 18.55 och jag tänkte berätta vad lilla jag har gjort idag, imorse vaknade jag vid halv elva mkt skönt men var fortfande trött haha. Satt och fixade låtar till min kära kim igår kväll i några timmar kände mig sjukt duktig alltså om jag får säga det själv (a) okej men tillbaka till dagen jag och min syster tog en sväng upp på stan bara för at checka in om det fanns något roligt jag hittade självklart något en rosa tröja med två balettskor på super snygg ni får se bilden lite senare i detta inlägg. När vi kom hem igen från staden så blev det att baka kladdkaka och senare titta på en film och det blev så mkt som " GENOVA " en ganska bra film men man måste verkligen hänga med annars så fattar man ingenting ; ) ikväll vet jag inte vad som händer och sker det lär vi se och märka. Nu kommer lite bilder ifrån dagen och sen är jag bara tvugnen att ladda upp en bild på min bästa vän kim´s hund Skrollan som är så himla söt helt klart ur gullig !!



Filmdax....lite smått och gott äter igentligen aldrig chips !


Min ny inköpta tröja från
Carlings 149 : -  på rea !



Den sjukt söta hunden Skrollan :)



Puss & kram // L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0